Monday, May 30, 2016

Ναι είμαστε πάλι στον < αέρα > ...

Καλησπέρα σε όλους … Ναι είμαστε πάλι στον < αέρα >, καθώς μετά την αποκατάσταση των τεχνικών προβλημάτων η ιστοσελίδα συνεχίζει την κανονική ροή της . 


Στο σημείο αυτό θα μου επιτρέψετε, να ευχαριστήσω θερμά όλους τους φίλους και φίλες αναγνώστες για την επικοινωνία και τις όποιες μορφές υποστήριξης τους , καθώς και να ζητήσω συγνώμη από όλους σας για την αιφνίδια ολιγοήμερη διακοπή λειτουργίας της ιστοσελίδας … 

Όπως γνωρίζουν οι παλαιότεροι φίλοι αναγνώστες, η ιστοσελίδα Bankstrade by sot ark… και ειδικότερα εγώ ως συντελεστής και διαχειριστής της , δεν είμαι  < επαγγελματίας > της αγοράς .. δεν είμαι στέλεχος της όποιας επενδυτικής εταιρείας , ούτε εκφράζω συγκεκριμένη επενδυτική εταιρική πολιτική, και συνεπώς η όλη διαμόρφωση της ιστοσελίδας και το κόστος συντήρησης της,   βαραίνουν αποκλειστικά εμένα και δεν χορηγείται από καμία εταιρία ..

Τα μόνα έσοδα της ιστοσελίδας προέρχονται αποκλειστικά και μόνο από την προώθηση των διαφημιστικών καμπανιών , που περιέχονται στην ιστοσελίδα … και εν προκειμένου , μιλώντας για < έσοδα > μιλάμε για μία γενικότερη έννοια καθώς όλους αυτούς τους μήνες λειτουργίας της ιστοσελίδας το ταμείο .. δεν έχει την δυνατότητα να καλύπτει ούτε το κόστος για τα τσιγάρα … ποσό δε μάλλον μετά και την επερχόμενη αύξηση του ειδικού φόρου … χε χε 

Μηδαμινή εν ολίγοις η επενδυτική απόδοση .. γεγονός ανούσιο καθώς ούτως η άλλος η όλη παρουσία και λειτουργία της ιστοσελίδας .. ουδέποτε είχε αυτοσκοπό την όποια επενδυτική εκμετάλλευση  της …

Ανέκαθεν σκοπός της ιστοσελίδας .. ήταν η δημιουργία - η έκφραση  - το να μπορώ μοιραστώ μαζί σας < ελεύθερα > … την καθημερινότητά μου … ως trader … ( όπως αρέσκεται στους φίλους να με αποκαλούν ) .. στις αγορές - τις οικονομικές εξελίξεις – τις πολιτικές - την επικαιρότητα - το trade… 

Και βεβαίως η ανθρώπινη ανάγκη για επικοινωνία … μία ανάγκη η οποία έγινε επιτακτική, ύστερα από ένα πρόβλημα υγείας το οποίο μου περιόρισε στο έπακρο την ελευθερία των κινήσεων μου , καθιστώντας σχεδόν απαγορευτική την όποια ενασχόληση μου με την επόμενη μεγάλη μου < αγάπη > .. την ζωή και την καλλιέργεια στο κτήμα μου .. 


Ας μην σας κουράζω άλλο … από αύριο θα είμαστε και πάλι μαζί … στον κόσμο των αγορών … Ένα μεγάλο ευχαριστώ , για την εμπιστοσύνη και την απρόσκοπτη παροχή του λογισμικού από τις εταιρείες    ProRealTime   και  instaForex    … οι οποίες σημειωτέων ότι πέραν της διαφημιστικής τους προβολής μέσα από τις σελίδες της ιστοσελίδας … ουδεμία άλλη απολαβή ή σχέση δεν έχουν με την δομή και την λειτουργία … Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που καθημερινά μοιράζεστε μαζί μου τον χρόνο σας… Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που μέσα σε αυτούς τους λίγους μήνες λειτουργίας … καταγράψατε 580,000 προβολές … 92,000 επισκέψεις στην ιστοσελίδα … και   132 like… 


Να έχετε μία καλή περιήγηση … σας ευχαριστώ να είστε όλοι καλά …